Regulamin

Regulamin sklepu internetowego kawamarket.pl określa zasady korzystania z naszej platformy oraz warunki sprzedaży produktów kawowych.

Ostatnia aktualizacja: 25 września 2025

§1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania oraz warunki korzystania ze sklepu internetowego kawamarket.pl dostępnego pod adresem: www.kawamarket.pl

2. Właścicielem i administratorem Sklepu internetowego jest firma [nazwa firmy] z siedzibą w [adres], wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: [NIP], REGON: [REGON], e-mail: [email] tel.: [telefon], zwana dalejSprzedawcą.

3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez sklep kawamarket.pl, warunki świadczenia tych usług, a także prawa i obowiązki Usługodawcy i Klientów.

§2. Definicje

1. Sklep internetowy - serwis internetowy dostępny pod adresem www.kawamarket.pl, za pośrednictwem którego Klient może zawierać Umowy sprzedaży.

2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu internetowego.

3. Konsument - Klient będący osobą fizyczną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Produkt - dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

5. Zamówienie - zlecenie Klienta do Sprzedawcy o dostarczenie Produktu, które zawiera określoną ilość Produktów oraz dane do faktur.

6. Umowa sprzedaży - umowa między Klientem a Sprzedawcą, zawarta na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, która reguluje zasady i warunki zawierania transakcji sprzedaży produktów kawowych w Sklepie internetowym.

7. Sprzedawca - firma [nazwa firmy] z siedzibą w [adres], wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: [NIP], REGON: [REGON], e-mail: [email], tel.:[telefon].

§3. Warunki korzystania ze sklepu

1. Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe przy spełnieniu następujących wymagań technicznych:

  • Komputer z dostępem do Internetu
  • Dostęp do poczty elektronicznej
  • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 11.0 lub wyższej, Firefox 15.0 lub wyższej, Chrome 21.0 lub wyższej, Safari 5.0 lub wyższej, Opera 12.0 lub wyższej
  • Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies
  • Włączenie w przeglądarce internetowej obsługi Javascript

2. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym nie jest konieczne założenie Konta. Klient może złożyć Zamówienie bez rejestracji.

§4. Składanie zamówień

1. Zamówienia można składać przez całą dobę za pośrednictwem Sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.kawamarket.pl

2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i zaakceptowanie jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

3. Klient składa Zamówienie poprzez dodanie wybranych Produktów do koszyka i uzupełnienie Formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej Sklepu.

4. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje na wskazany adres e-mail potwierdzenie otrzymania Zamówienia.

§5. Ceny i płatności

1. Ceny podane w Sklepie internetowym są podane w złotych polskich (PLN) i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.

2. Klient może dokonać płatności za zamówione Produkty następującymi sposobami:

  • Płatność online (przelewy24, PayU, PayPal)
  • Płatność kartą (Visa, Mastercard)
  • Płatność BLIK
  • Przelew tradycyjny
  • Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki

3. W przypadku płatności online lub kartą, płatność powinna zostać zrealizowana w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia Zamówienia.

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia w przypadku oczywistych błędów cenowych lub technicznych.

§6. Dostawa

1. Dostawa Produktów odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Dostawa Produktów jest realizowana przez firmy kurierskie współpracujące ze Sprzedawcą lub pocztę polską.

3. Standardowy czas dostawy wynosi 1-3 dni robocze od momentu wysłania przesyłki.

4. Koszty dostawy są ustalane indywidualnie i prezentowane Klientowi w trakcie składania Zamówienia przed jego finalizacją.

5. Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 199 PLN.

§7. Ograniczenia odpowiedzialności

1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie, jeśli paczka została odebrana bez zastrzeżeń. Klient powinien sprawdzić przesyłkę przy odbiorze i zgłosić ewentualne uszkodzenia kurierowi, jeśli takie wystąpią.

2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za pośrednie lub wtórne szkody wynikłe z korzystania z Produktów.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z winy przewoźnika.

§8. Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie Produktu.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia.

4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia są produkty spożywcze, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, a także produkty przygotowane na indywidualne zamówienie Klienta.

5. Zwracany Produkt powinien być kompletny, w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania wykraczających poza zwykłe sprawdzenie towaru.

§9. Reklamacje

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta za niezgodność Produktu z umową istniejącą w chwili przejścia ryzyka na Klienta.

2. W przypadku wystąpienia niezgodności Produktu z umową, Klient może złożyć reklamację poprzez:

  • E-mail na adres: [email]
  • Telefon: [telefon]
  • Pocztę tradycyjną na adres siedziby firmy

3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.

4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie, jeśli paczka została odebrana bez zastrzeżeń. Klient powinien sprawdzić przesyłkę przy odbiorze i zgłosić ewentualne uszkodzenia kurierowi, jeśli takie wystąpią.

§10. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15 stycznia 2025 roku.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. O wszelkich zmianach Klienci będą informowani za pośrednictwem strony internetowej.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

4. Ewentualne spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

5. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

W przypadku pytań dotyczących regulaminu, skontaktuj się z nami.